1395/09/22      # 1856 

توسعه همکاری های شرکت رنو تراک فرانسه و شرکت خدمات فنی رنا با هدف افزایش رضایتمندی مشتری 

به گزارش خبرخودرو، نیتین راباده مدیر خدمات بازار خاورمیانه شرکت رنو تراک فرانسه از شرکت خدمات فنی رنا بازدید کردند و از روند ارائه خدمات پس از فروش محصولات رنو در ایران قرار گرفتند.

در این گزارش آمده است؛ نیتین ضمن بازدید از تعمیرگاه مرکزی و مرکز آموزش شرکت خدمات فنی رنا، نشستی با اعضای هیئت مدیره و مدیران برگزار کردند.

وی در این نشست از اقدامات آینده رنو در خصوص افزایش فروش خودرو با توجه به پتانسیل های موجود در ایران خبر داد و گفت: با توجه به سیاست های شرکت رنو در خصوص افزایش رضایتمندی مشتریان، این شرکت قصد دارد در سالهای آتی فروش خودرو و خدمات پس از فروش خودرو را افزایش دهد. همچنین با برنامه ریزی های صورت گرفته رنو تراک به دنبال راه اندازی مجدد نمایندگی های اتورایز در ایران و افزایش سهم بازار می باشد.

در این جلسه ارائه خدمات به محصولات جدید رنو در  شبکه نمایندگی ها، آموزش محصولات جدید و امکانات و تجهیزات مورد نیاز جهت ارائه خدمات مورد بررسی قرار گرفت.

در این بازدید نیتین ضمن ابراز رضایت کامل از ارائه خدمات پس از فروش محصولات رنو در شرکت خدمات فنی رنا گفت: شرکت خدمات فنی رنا دارای پتانسیل عظیمی جهت افزایش ارائه خدمات در ایران می باشد. همچنین نمایندگی های شرکت رنا مستعد ارائه خدمات پس از فروش محصولات رنو تراک  می باشد. هم اکنون بحث تامین قطعات توسط شرکت رنا به شدت مطرح است که وی تامین به موقع قطعات در شرکت خدمات فنی رنا را از اولویت های خود دانستند.

 
  ::  تماس با ما   :: 
Copyright 2010, asscc.ir, All right reserved انجمن صنفی شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو