1395/08/22      # 1834 

مدیرعامل مزدا یدک در گفت و گو با «عصرخودرو» اراده لازم برای مباره با عرضه قطعات تقبلی وجود ندارد  

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» علیرضا توکلی که به تازگی جایگزین محمدرضا بابایی در این سمت شده است با بیان اینکه  تمام برنامه شرکت ها برای جلوگیری از عرضه قطعات تقلبی در بازار فقط می تواند عرضه این قطعات را با کندی مواجه کند، گفت: مزدا یدک مانند دیگر شرکت های فعال در این حوزه از مواردی مانند استعلام پیامکی اصالت قطعه، بارکد مخصوص، هولوگرام و موارد این چنینی برای مبارزه با عرضه قطعات تقلبی به بازار استفاده می کند اما مسلم است که بدون اصلاح قوانین و اراده ملی نمی توانیم به این هدف برسیم.

او همچنین در بخش دیگری از سخنان خود درباره جایگاه شرکت مزدا یدک در رتبه بندی سازمان بازرسی و کیفیت استاندارد ایران اظهار کرد: سال گذشته با کسب امتیاز 714 توانستیم بعد از ایساکو رتبه دوم را در رتبه بندی این شرکت به دست بیاوریم و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و اصلاح فرایند های مربوطه امیدواریم بتوانیم با کسب امتیاز بالای 500 در میان شرکت های رتبه اولی قرار بگیریم.

توکلی همچنین با اشاره به اصلاح برخی فرایندها در مزدا یدک نیز گفت: به تازگی تلاش کرده ایم از ظرفیت های شرکت های دیگر گروه بهمن نیز استفاده کنیم تا بتوانیم بیشترین خدمات را به مشتریان تمامی گروه ارایه کنیم.

مدیرعامل مزدایدک در پایان به راه اندازی سیستم خدمات در محل برای مشتریان به عنوان برنامه  آتی این شرکت اشاره کرد.
بر اساس این گزارش علیرضا توکلی طرقی هم زمان ریاست سازمان خدمات پس از فروش بهمن دیزل را نیز عهده دار است  در صورتی که پدرش چهار دوره قبل نیز مدیرعامل مزدا یدک بوده است.

 
  ::  تماس با ما   :: 
Copyright 2010, asscc.ir, All right reserved انجمن صنفی شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو