1395/06/23      # 1811 

همکاری ولوو و شرکت خدمات فنی رنا با هدف افزایش رضایت مندی مشتری  

به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز؛ جیوانی برانو که اخیراَ به عنوان مدیر ارشد ولوو درخاورمیانه، آسیا و شمال آفریقا منصوب شده است برای اولین بار از شرکت های سایپادیزل و خدمات فنی رنا بازدید به عمل آورد.

در این برنامه برانو ضمن بازدید از تعمیرگاه مرکزی شرکت خدمات فنی رنا، نشستی با اعضای هیئت مدیره و مدیران برگزار کرد.

وی در این نشست از اقدامات آینده ولوو در خصوص افزایش فروش خودرو با توجه به پتانسیل ایران خبر داد و گفت: با توجه به سیاست های شرکت ولوو در خصوص افزایش رضایتمندی مشتریان این شرکت قصد دارد در سال های آتی فروش خودرو و خدمات پس از فروش خودرو را افزایش دهد.

برانو همچنین از  استقرار  نماینده ولوو در حوزه های فروش و خدمات پس از فروش  که از دیگر برنامه های این شرکت طی چندین ماه آینده است خبر داد.

مدیر ارشد ولوو درخاورمیانه، آسیا و شمال آفریقا در حاشیه این بازدید با مشتریانی که به تعمیرگاه مرکزی مراجعه کرده بودند دیدار کرد و نظر آنها جهت ارائه خدمات را جویا شد.

وی ارائه خدمات پس از فروش در ایران را مثبت ارزیابی کرد و تامین به موقع قطعات در شرکت خدمات فنی رنا را از اولویت های خود دانست.

برانو ضمن اشاره به برنامه های ولوو در آینده بیان کرد: در قدم اول باید به فرهنگ ایران احترام بگذاریم که همان روابط حاکم بر بازار ایران است. شرکت خدمات فنی رنا پتانسیل بسیار بالایی برای بهبود و رونق بخشیدن و توسعه کسب و کارمان در ماه ها و سال های آتی دارا خواهد بود.

وی ارائه خدمات با کیفیت جهت رضایت مشتری را از برنامه های ولوو در ایران دانست و گفت: برای کسب رتبه یک ارائه خدمات، با بازاری روبرو هستیم که در حال تغییر است و تعداد رقبا در حال افزایش می باشد و ولوو باید این موقعیت را به عنوان پیشروی این بازار حفظ کند و برای رسیدن به این هدف نیاز داریم که با شرکت خدمات فنی رنا به عنوان نماینده انحصاری ارائه خدمات پس از فروش ولوو در ایران در حوزه های تامین قطعه و خدمات پس از فروش در راستای افزایش رضایت مشتری همکاری داشته باشیم.

 
  ::  تماس با ما   :: 
Copyright 2010, asscc.ir, All right reserved انجمن صنفی شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو